Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

τα παιδικά μας παιχνίδια!

Τα παιδικά μας παιχνίδια


Μικρές αγαπημένες ώρες αυτές που με γυρνάτε πίσω
Παιδικά, όμορφα παιχνίδια σαν ταινία ν αντικρύσω
Ναι! Θυμάμαι τις αμάδες που την πέτρα δυνατά
Την πετούσαμε στον τοίχο ποια θα πάει πιο μακριά
Καπετάνιο με γυαλένια στρογγυλά γεμάτα χρώμα
Ρίχναμε σε λακκουβάκια που τα σκάβαμε στο χώμα
Το ξυλίκι, τα πατίνια μες τους χωματένιους δρόμους
Τα πεντόβολα, κρυφτό, ε! και κλεφτες κι αστυνόμους
Τι χαρά όταν τα βράδια σαν σουρούπωνε η μέρα
Στις αυλές ο καραγκιόζη έβγαινε εις τον αέρα
«Η παράσταση αρχίζει» με σεντόνι και κερί
Εισιτήριο στην πόρτα δυο δεκάρες, μια δραχμή!
Ζωγραφιές πασπαλισμένες με χρυσόσκονη ,αγγελάκια
Και πολύχρωμα λουλούδια μα και παχουλά μωράκια
Συλλογές Ω! ναι! Από μπύρες, εμαζεύαμε καπάκια
Μα και ποδοσφαιριστών τις φώτο, για να παίζουμε χαρτάκια
Τα πετούσαμε στον τοίχο ποιος τον άλλον θα νικήσει
Κι όποιου πάει πιο μακριά όλα να τα αποκτήσει.


Στρατιωτάκια ακούνητα αμίλητα αγέλαστα,
Ένα λεπτό κρεμμύδι γκεο- βαγκέο
Πινακωτή ,πινακωτή από τα άλλο μου τα αυτί
Γιατί ειν’ η μανά μου κουφή!
Περνά- περνά η μέλισσα με τα μελλισόπουλα
Και με τα παιδόπουλα! Παιδόπουλα!
Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό
έχασα την μάνα μου και πάω να την βρω
παπούτσια δεν μου πήρε να πάω στο σχολειό
κι αν δεν μου τα πάρει ο διάολος θα την πάρει
αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό!
Μια δεκάρα η βιολέτα




Τσινγκολελέτα, -τσινγκολελέτα!
Πράσινα κουφέτα
Του γέρου τα μουστάκια,
του ποντικού τα αυτάκια!






Είναι τούτα μερικά απ αυτά που εγώ θυμάμαι
Κι όσο θα περνούν τα χρόνια νοσταλγός τους πάντα θα ‘μαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: