Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΘΑ 'ΘΕΛΑ.....

Λίγοι ρομαντικοί στίχοι, για να ξεφεύγουμε απο την σκληρή πραγματικότητα




!Θα ΄θελα πάντα μια ζέστή αγκαλιά να έχω
σ ΄όλα τα δύσκολα μέσα σ αυτήν να τρέχω
πάντα ένα χέρι να μ' αγγίζει το κεφάλι
να 'ναι σιμά μου τις νυχτιές στο προσκεφάλι


θα 'θελα αγάπη να χαρίζω και να παίρνω
κι όταν πονώ και σαν κλωνί θα γέρνω
πάντα δυό χέρια τρυφερά να με σηκώνουν
και την ελπίδα στην ψυχή μου να καρφώνουν




Θα 'θελα όταν πέφτει το σκοτάδι
να 'χω στ' αυτί μου μιας γλυκειάς φωνής το χάδι
πάντα μι ανάσα να ζεσταίνει το κορμί μου
ο απαλός ο ήχος της να ειν' η δύναμή μου


Αυτά τα θέλω, αν θα τα 'χω, θαν τα πλούτη
που θα μου χάριζε, στ αλήθεια, η ζωή ετούτη!!!

4 σχόλια:

Ελένη Λεμονή είπε...

Πολυ ωραία και τρυφερά τα θέλω κ, Ντόρα μακάρι να τα έχετε όπως ακριβώς τα περιγράφετε. Συγχαρητήρια.
ελένη

dora manataki είπε...

καλη μου φίλη σ ευχαριστώ πολύ, τα θέλω μας συνήθως μενουν μόνο "θέλω"!!!

Χάρις Παναγοπούλου είπε...

Ρομαντική μου, εσύ, Ντόρα! Τί τρυφερό! (Πάλι το νου σου, στο Βασίλη τον έχεις;)

skouliki είπε...

Υπεροχο!!!!!!
Το ονειρο- επιθυμία καθενός μας, εκφρασμένο με τον πανέμορφο στίχο σου!!