Κυριακή 22 Μαΐου 2011

ΣΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ...ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ

ΣΑΝ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ…..
Είχα το χρώμα της χαράς, κρεμάσει για στολίδι
Το κόκκινο, το κουφετί, το σιέλ και το λιλά
Άφηνα την καρδούλα μου να τρέξει, να πετάξει,
Το πρόσωπο αδιάκοπα να σου χαμογελά


Την ευτυχία έβαλα στο στρώμα να πλαγιάσει
Δίπλα σου, και την πότισα μ’ αθάνατο νερό
Και στις νεράιδες ζήτησα κλωστές από μετάξι
Να δέσω λύπες, βάσανα, κάθε πικρό καημό


Έστρωσα ροδοπέταλα στα πρώτα βήματα σου
μέλι στα χειλάκια σου, στην πρώτη σου την λέξη
και ζήτησα απ την Παναγιά, όπου ‘χεις τ’ όνομά της
καλότυχο, μυριόπλουμο στεφάνι να σου πλέξει.


ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ


3 σχόλια:

Χαρά Παναγοπούλου είπε...

Γλυκειά κόρη, γλυκειά μαμά, γλυκό το ποίημα!

skouliki είπε...

πολυ τρυφερο, βγαλμενο απο χειλη αγαπημενα..................

EgoEtsiToVlepo είπε...

Να το κανω και δικο μου γιατι εχω και εγω κορη Μαρια?