Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΟΡΑΜΑΤΑ!!!!




ΟΡΑΜΑΤΑ…..

Το είναι μου αφουγκράζεται
Αργόσυρτη η ανάσα μέσα στα λάγνα κύματα του ερωτισμού.
Πού είσαι;
Η αυλόπορτα κλειστή. Ο άνεμος τρίζει το σκαλοπάτημα
Ήρθες…….
Ωω….!!!! Όχι!
Η πεθυμιά φέρνει οράματα
Πυγολαμπίδες αντιφεγγίζουν στου μυαλού την στράτα
Ο κουρσεμένος λογισμός κροταλίζει σαν βαριά αλυσίδα
Θυμάμαι…. Στου φεγγαριού το αργοπερπάτημα μου είχες πει Σ’ ΑΓΑΠΩ
Σαν μελίσσι βουίζουν τ’ αγαπημένα λόγια
Τώρα χάνομαι σαν σύννεφο στην αντάρα
Σαν αφρισμένο κύμα στου πελάγου την τρικυμία
Το σώμα κουφάρι
Η τελευταία σταγόνα αίματος κατρακυλάει αργά
Βουτάω το δάχτυλο στην χαρακιά
Γράφω ….ΤΕΛΟΣ!!!

3 σχόλια:

skouliki είπε...

καλημερα, οραματα......
γιατι το οραμα ειναι ενα ονειρο ζωντανο!
να σαι καλα!
πολυ ομορφο!

Χαρά Παναγοπούλου είπε...

"Κουρσεμένος ο λογισμός", αλλά ακουρσάρευτα τα λογοτεχνικά σου "Οράματα","πυγολαμπίδα μου, εσύ, τής στράτας τού μυαλού"!

dora manataki είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΧΑΡΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ! ΣΑς ΦΙΛΩ!!!!