ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

Σχόλια

Ο χρήστης ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε…
Χρόνια σου πολλά γεμάτα υγεία και πολλά πολλά ζεστά χαμόγελα και βλέμματα αγάπης γύρω σου.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
τυχαία βρέθηκα εδώ και έπεσα σε γιορτή

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ, ΚΑΛΟΧΡΟΝΗ, ΔΗΜΙΟΡΓΙΚΗ και ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!


Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες
Ο χρήστης Χρωματιστή είπε…
Χρόνια Πολλά, ευτυχισμένα, εμπνευσμένα και δημιουργικά!
Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!
Ο χρήστης Αντώνης Γιάγκος είπε…
Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, Ντόρα! Η ευτυχία, η υγεία κι η χαρά πάντα να σε συντροφεύουν!
Ο χρήστης dora manataki είπε…
σας ευχαριστώ απο καρδιάς καλοι μου φιλοι για τις ευχές σας!!!!
Ο χρήστης Ναταλία είπε…
Χρόνια σου πολλά Θεοδώρα λίγο καθηστερημένα γιατί ο σύζυγος μου που είναι Θεόδωρος γιορτάζει 17 του Φλεβάρη που είναι του Θεοδώρου του Τύρωνος πολύχρονη φίλη μου
Ο χρήστης Χάρις είπε…
Πώς μού ξέφυγε αυτή η γιορταστικη σελίδα, Ντορούλα μου; Παρ' όλο που έγραψα και αλλού τις ευχές μου και στο τηλέφωνο, αυτά τα λένε. Να λείπω εγώ από αυτή τη γιορτή; Ντροπή!