το μυαλό πισωγυρίζει ποίηση Ντόρα μανατάκη

Σχόλια

Ο χρήστης nefeli riga είπε…
Αχ...Ντορακιμου νιωθω παραξενα αυτο το βραδυ...και
...Ηφωνη, το ποίημά σου
στην ψυχή μου ενα χάδι.
Παρα πολύ ωραίο!!
Καληνύχτα.
Ο χρήστης Αντώνης Γιάγκος είπε…
Εξαιρετικό! Νοσταλγία κι αυτοκριτική δοσμένα με περισσή γλαφυρότητα! Μπράβο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
εξαιρετική η γραφή σου Ντορούλα μου όπως πάντα...εύγε!!

ντίνος καλούδης
Ο χρήστης Λετα Μασαουτη είπε…
μπραβο σου Ντορακι μου
χαιδευη την ψυχη μου
Λετα Μασαουτη
Ο χρήστης CPT.BILL είπε…
Αχ Ντόρα μου,τι αλήθειες κρύβει το
ποίημα σου...
Το ακούω ,το διαβάζω και το ξανακούω.
Με συνεπαίρνει η απαγγελία σου και
νοιώθω τα δάκρυα,να λούζουν το πρόσωπο μου.

Το μυαλό....πισωγυρίζει
η ψυχή μου,Δες...δακρύζει
στης ζωής το μονοπάτι...
την φτώχεια έκανα παλάτι.

Εύγε σου Ντόρα μου !!!!