Κυριακή 6 Μαΐου 2018

ΓΟΛΓΟΘΑΣ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2018)

ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ....
Ο ΦΟΒΟΣ , Η ΑΓΩΝΙΑ, Ο ΠΟΝΟΣ, Η ΕΛΠΙΔΑ, ΣΤΗΝΟΥΝ ΧΟΡΟ ....

ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ
ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΟΥ ΣΤΑΖΕΙ ΑΙΜΑ
ΛΕΣ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ
ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ....

ΠΆΙΡΝΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΓΟΛΓΟΘΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΛΥΤΡΩΣΗ...
ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΘΕΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ....

Έβρεξα τα χείλη μου στης πίκρας το ποτήρι
Και ένιωσα απ τα μάτια μου το δάκρυ να κυλά
Έκανα απολογισμό, τί έδωσα, τί πήρα,
Όταν σαν βόλια γύρισαν το γέλιο κι χαρά
Άνοιξαν τρύπες στο κορμί αφήνοντας σημάδια
Κι έκαναν αξημέρωτα της άνοιξης τα βράδια
Θελήσανε τα χείλη μου ένα ΓΙΑΤΙ Ν αρθρώσουν
Όμως δεν τόλμησαν ποτέ να το ολοκληρώσουν
Ικέτες τα δυο χέρια μου και κλείνοντας το γόνυ
Είπα, κουράγιο,δύναμη δεν είσαι εσύ η μόνη..... 17/3/2018


Της ψυχής μου ο καθρέφτης ράγισε.
Το ολάνθιστο δεντράκι λυγισε
δυνατός ο βοριάς που το χτύπησε, σπασμένο κλαράκι,κάνει προσπάθεια να κρατηθεί...
Άπλωσε το χέρι σου Θεέ μου, άγγιξέ το στήριξέ το, είναι μικρό και αδύναμο...
Εσύ η ελπίδα, εσύ το φως της ζωής....
Πληγή ανοιχτεί στα σωθικά μου...
Αμαρτωλή εγώ, κάθε δάκρυ μου ας γίνει βάλσαμο για κείνο...
Αντίλιτρο  η ζωή μου. Γονατίζω. Προσεύχομαι. Παρακαλώ. ....


Θέλω ν' ανθίσεις σαν δεντρί, σαν πλάτανος ν απλώσεις κλαδιά και ρίζες,
ν' αντρωθεις, ζωή σε μας να δώσεις..... Σ ΑΓΑΠΩ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: