Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Μαντινάδες

Αγαπώ την Κρήτη και μ αρέσουν πολύ οι μαντινάδες γι αυτό
 που και που γράφω κι εγω μερικές....


Μ' όλες τσι χάρες ο Θεός
σ έχει γιομίσει Κρήτη
απ΄το Λασήθι, τα Χανιά,
ως και τον Ψηλορείτη!!!
           ***** 
Βλέπω σε και τα μάτια μου
δακρύζουν λυπημένα
γιατί η αιτία ήμουνα
που φυγες απο μένα!!!
           ****
Στην Κρήτη όποιος έζησε
και ξένος να 'ναι ακόμα
σαν ματαγύρει προσκυνά
και τσι φιλεί το χώμα!!!
           ****
Κρήτη μου όταν σε θωρώ
ακόμα και στον χάρτη
μου κουζουλένης το μυαλό
κάνεις το νου μου αντάρτη!!!
            ****
Την Κρήτη την αγάπησα 
απο μικρό παιδάκι
γι αυτό όταν παντρεύτηκα
επήρα...κρητικάτσι...!!!
            ****
Χιλομουδού λεν το χωριό
εις τω Χανιώ τα μέρη
οπου καμα διακοπές 
και πέρασα ...ΑΣΤΕΡΙ!!!
             ****
Ίντα να γράψω και να πω
για τη φιλοξενεία
οπου χουνε οι Κρητικοί
στον κόσμο...άλλη καμμία!!!
             ****
Τσι Κρήτης τ άγια χώματα
ξένε σαν τα πατήσεις
δε θα ξεχάσεις τα ποτές
βαθιά θα τ αγαπήσεις!!!
             ****
Λεβέντες όλοι οι Ελληνες
μα λίγο παρα πάνω
ειναι τα Κρητικόπουλα...
κι όντας θωρώ τους μάθια μου
τα λογικά μου χάνω....!!!!
              ****
Λεβεντογέννα απέδειξες 
πως εισαι μάνα Κρήτη
και με λιοντόκαρδα παιδιά
γεμίζεις τον πλανήτη!!!


Ντόρα Μανατάκη



1 σχόλιο:

Χαρά Παναγοπούλου είπε...

Προχώρησέ τες, τις γλυκές μαντινάδες σου, Κρητικοπούλα μου!